مدیر امور زيربنايی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع):

جهاد ادامه دارد 

سردار «اباذری» با اشاره به اینکه زنجان ۱۵ شهید خدمت دارد، گفت: جهاد ادامه دارد.
کد خبر: ۶۸۴۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۷ - 13August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سردار «حمید اباذری» امروز در سومین یادواره شهدای جهاد و خدمت و جهادگران آسمانی که در سالن همایش‌های بین‌الملل روزبه علوم پزشکی زنجان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا وتسلیت سوگواری ابا عبدالله‌الحسین(ع) با اشاره به اینکه امام راحل که فرمودند؛ راه قدس از کربلا می‌گذرد؛ مشاهده می‌کنیم که مسیر قدس در حال باز شدن است، اظهار داشت:  قبله‌گاه مسلمین به زودی از دست تجاوزگران رژیم صهیونیستی آزاد خواهد شد.

مدیر امور زيربنايی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به اینکه هر جایی اسم شهدا برده شود به برکت خون پرثمره آن‌ها آن مکان نورانی می‌شود، بیان کرد: فرهنگ کشورمان غنی از ایثار و شهادت است و مسئله این در جنگ هشت ساله دفاع مقدس کاملاً نمایان است.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت قبل از انقلاب پرشکوه انقلاب اسلامی کم‌رنگ بود و امام راحل با رهنمودهای خود این فرهنگ را بسط و گسترش داد، تصریح کرد: بر این اساس در جای جای ایران اسلامی شهدا در حال درخشش هستند.

مدیر امور زيربنايی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به اینکه هر آنچه امروز داریم همه به برکت خون شهدا است، اضافه کرد: آن‌ها رفتند تا از عزت و اقتدار کشور در برابر ناملایمات دفاع کنند مانند اباعبدالله‌الحسین (ع) که از جان و سرمایه خود گذشت تا اسلام ناب محمدی در چهان گسترش یابد‌.

وی با اشاره به اینکه انقلاب ابا عبدالله‌الحسین (ع) در انقلاب روح‌الله جاری است، افزود: خدا را شاکریم که امام حسین (ع) را داریم و به برکت خون شهداست که در این مملکت شکوه و عظمت جاری است.

سردار اباذری با بیان اینکه در جنگ هشت سال دفاع مقدس که در واقع جنگ با استکبار جهانی بود توانستیم پیروز میدان باشیم، ادامه داد: جوانان زیادی برای حفظ انقلاب نوپای جمهوری اسلامی شهید شدند و ایستادگی نتیجه داد.

وی با بیان اینکه جهاد ادامه دارد، گفت: در استان زنجان ۱۵ شهید خدمت وجود دارد که جزو افتخارات این شهر و استان هستند آن‌ها برای رضای خدا رفتند و مهم‌ترین شاخصه‌ای که داشتند خود را فراموش کردند و این رسم جهاد واقعی است.

مدیر امور زيربنايی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با بیان اینکه لباس و کسوت برای جهادگران مهم نبوده، عنوان کرد: هرگز فراموش نخواهیم کرد که در بخش سلامت در دوران کرونا شهدای زیادی تقدیم شد.

مدیر امور زيربنايی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) عنوان کرد: دشمن در صدد است کشور را تضعیف کند و مردم با بصیرت و آگاه ایران نقشه‌های آنان را نقشه بر آب خواهند کرد.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار